دسته‌بندی نشدهسفارشاتمطالب مهم

سنگ موکلدار برای ساختن گردنبند و انگشتر در انواع و قیمتهای مختلف

سنگ موکل دار

سنگ موکلدار برای ساختن گردنبند و انگشتر در انواع و قیمتهای مختلف

"<yoastmark

کسانیکه میخواهند به میل و سلیقه خود انگشتر موکل دار و گردنبند موکل دار داشته باشند میتوانند از این سنگهای نگینی استفاده کنند چو در اصل موکل در این سنگه قرار دارد و رکاب ان تاثیری در قدرت موکل ندارد. اما حتما باید از جنس نقره یا طلا باشد.

البته متاسفانه اینقدر فروشندگان انگشتر موکل دار زیاد شده اند که شاید بیش از ۹۵ درصد آنها حتی خودشون تا بحال یک انگشتر موکل دار را از نزدیک ندیدند. فقط با گفته ها و شنیده های خود برای پر کردن جیب خود هر انگشتری را که ببینند بعنوان انگشتر موکل دار برای فروش میگذارند. حتی کسانیکه هنوز بلد نیستند یک سرکتاب ساده را انجام دهند ادعای شناخت سنگ موکلدار را دارند.

"<yoastmark

بیاد دارم یک زمانی وقتی اسمی از موکل گرفتن  میاوردم کمتـــــــــر دعانویسی خارج از خوزستان این نام راشنیده بود و کمتر کسی به این نام و یا سنگ موکلدار آشنایی داشت از زمانیکه افرادی چون من مطالبی از حدود ده تا ۱۵ سال پیش شروع به فعالیت در فضای مجازی کردند. دیگران هم برای خود کیسه دوختند تا از این راه کاسبی برای خود راه بیندازند. کلا هر چیزی که توجه مردم را جلب کنه و خواصی خاص داشته باشه مورد علاقه دعانویس کلاهبردار است.

تشخیص انگشتر و سنگ موکل دار

انگشتر یا سنگ موکل دار که هیچ نشانه و شکل خاصی جهت شناسایی نداره جز کسی که خود مدیوم باشه و قدرت تشخیص موکلدار بودن سنگ را داشته باشه  قسمت سختتر تشخیص میزان قدرت یک سنگ موکلدار است که با ارتباط با موکل آن سنگ و آزمایشاتی توسط شخص مدیوم که توانایی ماورایی خاص دارد سنجیده میشود.

انگشتر چند موکل میتواند داشته باشد

یکی دیگری از حرفهایی که کلاهبردارها برای به طمع انداختم و تحریک مردم برای فروش میکنند اینه که برای موکلای انگشتر خود یا سنگ موکلدار هر چی دوست دارند تعداد تعیین میکنند .

یکی میگه انگشتر من سه موکله است و دیگری که میخواد روی دست قبلی بزنه میگه انگشتر من ۵ موکله است و یا یکی میاد میگه انگشتر موکلدار صد موکله و گاه هم کسی بخاطر اینکه خیال همه را راحت کنه که انگشتر خودش از همه بهتره میگه انگشتر من یک لشکر موکل داره و هر کس آنرا بهمراه داشته باشه همه مردم به فرمان او خواهند بود و همه سحرها را باطل میکند و ثروت از آسمان بینهایت بسمت او میاید و همه فقط او را میبینند و انگشتر پادشاهی است. که همگی دروغ است.و تنها کاری که بلدند اینه که تا میتوانند برای سایت و تلگرام یا اینستای خود هزینه کنند تا نشون بدهند اعتبار زیادی دارند .

بعد هم که وقت درو کردن پولهای مردم ساده ای که برای حل مشکل رو به چنین افرادی میاورند.

واقعا اگر کسی چنین انگشتری داشته باشه آیا بنظر شما میاد اونو بفروشه. و اگر هم وجود داشته باشه اصلا میشه روی اون قیمت گذاشت. جالب اینجاست که اگر هرروز هم به اونها سفارش چنین انگشتر و یا سنگ موکل دار بدید باز هم دارند و بی نهایت انگشتر آماده دارند.

این واقعیت را بدانید هیچ انگشتری و یا سنگ موکلدار وجود نداره که همه این خواص را داشته باشه  بالاترین خاصیت در ابزار و اشیاء ماورایی را چیزی بنام

عرج سواحل یا عرج بحری دارد

آخرین بار که من عرج سواحل را به چشم دیدمدیدم حدود پانزده سال پیش بود که بالای یک میلیارد تومن بفروش رفت که بسیار کمیاب است و فقط افراد قدرتمند از آن استفاده میکنند.

اونم که یک موکل داره و باز هم همه  اونچه بعضیا میگن را انجام نمیده. اما من بسیار دیدم که خیلیها یک سنگ موکل دار متوسط را خریداری میکنند و بمرور و با قوی کردن ارتباط زندگی آنها را بکلی متحول کرده.

من نیز  با زحمت بسیار سعی کردم سنگهایی را از نقاط مختلف تهیه و برسی و پس از تایید برای فروش قرار دهم. که مشتریان من اکثر از طرف مشتریان قدیمی معرفی میشوند که واقعا تاثیر سنگهای منو دیده اند توجه داشته باشید موکل گرفتن برای انگشتر ممکن نیست و خودش طبیعی باید مول داشته باشه و ما آنرا بنام شخص فعال میکنیم

البته من کمتر انگشتر آماده میگذارم و بیشتر سنگ موکلدار را میفروشم تا هر کس به سلیقه خود آنها را رکاب کند. چون خیلها را دیدم روی شکل انگشتر حساس هستند. ضمنا همه سنگها و انگشترهای ما موکل رحمانی دارند و ما هرگز از موکل شیطانی استفاده نمیکنیم.

جهت سفارشات و خرید انگشتر موکلدار لطفا فقط در تلگرام واتساپ و یا ایتا به ترتیب اولویت پیام بدید ۰۹۰۱۱۸۷۶۳۹۳

نوشته های مشابه

‫۸ دیدگاه ها

  1. امیدوارم که مورد بهترین مخلوق خداوند واقع بشید ونور الهی گوشه گوشه زندگیتون باشه وبنده تلگرام پیام دادم لطفا چک کنید متشکرم

  2. سلام دوست گرامی
    دعای شفاهی در زمان مناسب به نیت شما و جهت حل مشکل شما انجام شد.
    انشااله.. که نور الهی همراه شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
logo-samandehi
دعای سادات