دعای موکل دار دعانویسی و سرکتاب و انگشترها و دعای رایگان شفاهی

دعای موکل دار سرکتاب و فروش بخورات و دعاهای موکل دار و فروش انگشترهای موکل دار

تقاضای دعای موکل دار شفاهی رایگان چگونه است

دوستانی که تقاضای دعای شفاهی رایگان میدهند توجه داشته باشند نوشتن اسامی الزامی نیست و دعا به نیت افراد انجام میشود پس لطفا جهت حفظ حریم شخصی اسم کسی را ننویسید وگرنه تایید نمیشود و پس از ثبت تقاضا بنوبت دعا انجام و تقاضای شما در همان صفحه تایید میشود

که بعد قادر خواهید بود پیام خود راببینید و این یعنی دعا انجام شده ایمیل هم الزامی نیست و ممکنه تا تایید و انجام دعا چند روز طول بکشه. و حتما هم نباید جوابی به شما داده بشه همینکه بعد از چند روز پیام خود را ببینید یعنی دعا براتون انجام شده . انشالله که همگی حاجت روا شوند. دعای بختگشایی خوب دعای فروش ملک .

دعای موکل دار ابطال سحر بسیار قوی

با موکل دفع همزاد بسیار قوی با موکل دعای رایگان شفاهی حرز محافطت  دفع جن و انواع دعای موکل دار علوم غریبه . در این سایت علاوه بر اینکه خدمات فوق ارائه میشود مطالب مختلفی جهت آشنایی با علوم غریبه و قانون جذب برای شما قرار داده میشود .

قسمتی هم برای دعای رایگان شفاهی برای حل هر مشکلی  که دارید میتوانید تقاضا بدید کاملا رایگان است که در خود سایت و در قسمت دیدگاه و نظرات میتوانید تقاضا بدهید.

دعاهای شفاهی توسط اینجانب  انجام خواهد شد که از نوادگان سید محمد یکی از سادات مرحوم که مقبره وی از زیارتگاههای بزرگ در خوزستان میباشد و کرامات بسیاری هم در زمان حیات و هم پس از مرگ داشته میباشم که هرکس که مشکلی داشتهبه او متوسل میشده که دعاهای به حول قوه الهی بسیار اثر گذار بوده انجام میشود.

از دیگر خدمات این سایت فروش انگشترهای موکل دار است. که با دعای موکل دار فرق دارد. و ربطی به دعا ندارد.که متاسفانه خیلی از سایتها انگشترهای بی ارزش را به عنوان انگشتر موکل دار میفروشند در صورتیکه انگشتر موکل دار باید اصالت داشته باشه و موکل انگشتر به نام متقاضی فعال شود.

 فروش انواع بخورهای اصلی

فروش بخورات هم یکی دیگر از خدمات این سایت میباشد. که به سختی بخورهای اصل از کشورهای مختلف تهیه و برای فروش قرار داده شده تا دسترسیفرادی که نیازمند بخورهای اصلی و خالص هستند آسان و تامین شود.

تماس جهت خرید بخورات روی  و تلگرام doaanevic786

لطفا توجه کنید که جواب خیلی از سوالات شما در این سایت هست پس لطفا در سایت دنبال موضوعات بگردید و پیامی ندید که در سایت جوابش موجود است مثلا بعضی پیام میدهند

موکل چیست من موکل میخوام

خوب من کامل در این مورد در سایت توضیح دادم که موکل چیه و آیا کسی میتونه موکل داشته باشه یا نه  و یا در مورد انگشتر موکل دار یا موضوعات دیگه پس یخورده وقت بذارید و مطالب سایت را مطالعه کنید.

دعای موکل دار
دعای موکل دار

‫۶۲۷ دیدگاه ها

  1. سلام من خیلی خیلی خوشبختم حالمم خیلی خوب وعالیه داریم میریم مشهدباماشین خودمون خیلیم این روزاسبک وعالیه روزیه پراازخیربرکت دارم نه سحری دارم نه چشمزخم دارم ی خونه ی شیک ومجلل ومرفح دارم خداروهزاربارشکر انشاالله زایراقاامام حسینم هستیم
    دعاکنیداینطورباشه خواهش میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
logo-samandehi
دعای سادات