بخور ترکیبی و بخورات اصلیراهنماییسفارشاتفروش محصولاتمطالب مهم

فروش بخور دعانویسی اصلی برای علوم غریبه و دعاهای مختلف در فروشکاه آنلاین

بخورهای دعانویسی اصل

فروش بخور اصلی برای علوم غریبه و دعاهای مختلف در فروشکاه آنلاین

دعانویسی

دوستان گرامی ما افتخار داریم که از اولین نفراتی باشیم که در فضای مجازی آغاز به فروش بخورات علوم غریبه را نمودیم و از اولین کسانی هستیم که در فضای مجازی در مورد علوم غریبه مطلب گذاشتیم .

سوابق ما در فروش بخورات و علوم غریبه

اگر یک زمانی شما در گوگل یا هر موتور جسنجوگری سرچ میکردید سرکتاب کبیر یا حتی سرکتاب تنها فقط وبلاگ شخصی من بود که بالا میامد و هنوز  به فکر کسی نرسیده بود که اینکار را در فضای مجازی آغاز کنه چون دردوره ما کار علوم غریبه را بیشتر بصورت سنتی انجام میدادند و شاید هم شما نیز تجربه رفتن پیش دعانویس را داشته باشید

درآن زمان که معمولا افرادی در دخمه هایی با قیافه های عجیب ویا بیسواد کار علوم غریبه و دعانویسی انجام میدادندو سفارش دعا میگرفتند.  روش کار هم همیشه تکراری بود که گاه حتی بخاطر سخت بودن خرید و فروش بخور و مواد مصرفی لازم و کمیاب بودن آنها ، کمتر کار تخصصی انجام میشد

من کمتر افراد با سواد و محقق در این علوم دیدم به جز یکی از استادان مرحوم خودم که در آن زمان مدرک فوق دیپلم داشت و از کارمندان شبکه بهداشت .

بخورات و شروع کار علوم غریبه و خدمتگزاری

من نیز بنا به خدمتی که اجدادم به مردم میکردند و کراماتی که داشتند که حتی بعد از مرگشان مقبره های آنها زیارتگاه مردم شد و هنوز مردم برای حاجت به زیارت آنها میروند نخواستم که این خدمت و ارتباط قطع شود و تصمیم داشتم که بنوعی راه آنها را دنبال کنم برای همین دعای شفاهی رایگان را برای همه گذاشتم همانطور که اجدادم اینکار را میکردند.

دعاهای رحمانی کتبی فعال شده با بخورات

اما دعاهایی کتبی چون هزینه مواد مصرفی و بخور علوم غریبه دارد. و بدلیل دستیابی سخت به بخورات و خرید فروش بخور من از ابتدا این بخورهای اصل را برای کسانیکه دسترسی به بخورهای اصل ندارند را گذاشتم تا کار را بدرستی انجام دهند و اگر قراره خدمتی شود بدرستی انجام شود نه اینکه ناقص و ایجاد مشکل شود. گرچه هدف اصلی از دعا و دعانویسی ابطال سحر است تا همه چیز به روال طبیعی باز گردد

ولی متاسفانه چه بسیار دیده شده که افراد زیادی از سحر و جادو استفاده میکنند تا در بین خانواده ها جدایی و یا مشکل ایجاد کنند و یا گاه بخاطر حسادت یا دشمنی برای بعضی سحر و جادو میکنند که اسلام و ادیان الهی آنرا گناهی نابخشودنی میشمارند و هر دعانویس و هر کسیکه تقاضای سحر و جادو علیه کسی از دعانویس میکند گناهی نابخشودنی کرده و عواقب آنرا خواهند دید.

گرچه شاید بیش از نودونه درصد دعانویسهای فضای مجازی و کوچه خیابان اصلا استاد علوم غریبه نیستند و به اسم دعانویس میشوند به آنها بسنده کرد گرچه یک استاد علوم غریبه را شایسته نیست دعانویس خطاب کرد چون اکثر دعانویسها فقط رونویسی از روی کتابها میکنند و کلی هم وعده وعید میدهند و پول میگیرند.

اینکار شده براشون کاسبی که عاقبت خوشی هم نخواهند داشت. در حالیکه استادان علوم غریبه واقعی انگشت شمار هستند.  هر کاری را هم قبول نمیکنند.و افرادی با سواد محقق و به روز هستند.

بخورهای اصل علوم غریبه

من در بخش فروش بخورات بخورهایی که بیشتر مورد استفاده هستند را قرار دادم اما بارها دیدم بعضی دعانویسها به متقاضی امر میکنند که فلان بخورها را تهیه کنید تا براتون دعاهای لازم را بنویسم.

فروش بخور

فقط یک دعانویس بی مسئولیت اینکار را میکنه چون شما که با بخور آشنایی ندارید و این وظیفه دعانویس است که خود ابزار و مواد لازم کار خودش را تهیه کند نه شما که ممکنه هرکسی سرتون کلاه بذاره و بخور اصیل را نتوانید تهیه کنید و یا حتی در هزینه هم سر شما کلاه رود پس بهتره که سراغ این افراد نروید چون واقعا اینکاره نیستند . در مورد ابطال سحر بعضی افراد در

کانال فروش بخورات پیام میدهند

که بخور ابطال سحر میخواهیم اصلا بخوری وجود نداره که بتنهایی کاری انجام بده بخور فقط در کنار دعا کارایی دارد.البته بخورهایی برای پیشگیری از سحر و یا دفع نیروهای منفی هست اما بخوری که یک سحر قوی را با دود دادن آن باطل کنید وجود نداره. موکل داشتن ذاتی و موروثی یکی از واجبترین نیازها برای ابطال سحر است چون باطل کردن سحر مانند یک جنگ است و کسی در این جنگ پیروز است که قوی تر باشه به همین دلیل از دعانویسی که پیشینه مشخص نداره دعا نگیرید. چون هم هزینه بیخود میکنید و هم مشکل خود را پیچیده تر میکنید. همیشه اینو بیاد داشته باشید نه من و نه هیچ دعانویسی فرد خاصی نیستیم نه امام هستیم نه فرشته ما فقط از واسطه هاییکه خداوند در اختیار ما گذاشته استفاده میکنیم دعا را موکلین پیگیر هستند نه ما و دعانویس هیچ تقدسی ندارد .

آشنایی با سرکتاب کبیر

برای خرید بخور لطفا در تلگرام  یا واتساپ و یا ایتا و پیام بدیدبه شماره ۰۹۰۱۱۸۷۶۳۹۳

ای دی تلگرام doaanevic  و کانال doaanevic786

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
logo-samandehi
دعای سادات