دسته‌بندی نشدهدعاهای شفاهیدعای کتبیراهنمایی

دعانویس کیست و چه کار از او برمیاید و آیا دعا را میتوان تضمین کرد که حتما عمل کند

دعانویسی و زمان تاثیر دعاها

دعانویس کیست و چه کار از او برمیاید و آیا تضمینی برای عمل کردن یک دعا وجود دارد بهترین دعانویس کیست

دعانویس کیست

دعانویس کسی است

که با توجه به علم و مهارت و تجربه خود میتواند از علوم غریبه و موکل خود دعاها و یا طلسماتی را نقش کند که یا طلسمات یهودی و سحرهایی را باطل کند و یا شخصی را به عملی از پیش تعیین شده تحریک و یا وادار نماید. که این قسمتی مهم از کار دعانویس است.

در اصل دعانویس هر مشکلی که سبب آن ماورایی و غیر فیزیکی باشد را میتواند برطرف نماید.  میتونه بیماری و یا اشکال در ازدواج و کار و زندگی یا حتی روابط زناشویی باشد.

با توجه به اینکه این علم بسیار پیچیده است و عوامل مختلفی در آن دخیل میباشد هیچ تضمینی برای گرفتن نتیجه دلخواه نیست  اگر دعانویسی بشما گفت صددرصد خواسته شما انجام میشه بدانید قصد سوءاستفاده از شما را دارد و قصد او فقط مالیست که پول شما را بگیرد. حتی بهترین دعانویس خوب دنیا هم نمیتوانند کاری را تضمین کنند. که عوامل مختلفی در کار دعانویس میتونه دخالت کنه تا به نتیجه مورد نظر نرسید.

هم که اصلا به این علم آشنایی ندارد و هدف او گول زدن افراد برای پول گرفتن بدون زحمت است

زمان تاثیر دعاها

مهمترین عاملی که میتونه در گرفتن نتیجه دخالت کنه دخالت الهی است چون برترین قدرت در دستان او میباشد. بارها به عینه دیده ام افرادی از ثروتمندان مشورهای حوزه خلیج مبالغی بسار هنگفت به دعانویسان ایرانی دو عمانی و کشورهای دیگر داده اند تا خواسته آنها را برآورده کنند. که برای خیلی افراد دیگر با کمترین هزینه انجام شده ولی برای آنها با هزاران دلار انچام نشده چون خداوند مستقیما در مقابل او و کار دعانویس ایستاده لیاقت و اعمال و کردار افراد بسیار مهم هستند گاه خداوند قصد تنبیه کسی را داره و هیچ دعانویسی با هیچ دعایی نمیتونه مشکل اون طرف را حل کنه .

گاها هم مواردی دیگه مانند نوع دعاها و قدرت دعاهاست که میتونه برای مشکل مورد نظر کافی نباشه. و یا قدرت موکل کافی نباشه . پیشینه و اجداد دعانویس بسیار مهم است که چی بوده و چه تواناییهایی داشته و بسیار خطرناک است برای دعانویسی که قدرت کافی برای ابطال سحری نداشته باشد چون باطل کردن سخر مانند جنگ است

عوامل موثر در قدرت دعاها

وقتی قدرت موکلین دعانویس بالا باشه با یک ضربه مانند جنگ با شمشیر حریف را از پای درمیاره و گاها برای خودم پیش آمده که برای افراد بزرگی کار کردم که طرف مقابلشان سحرهای عظیمی ایجاد میکردند که حتی مرا به روزها بیماری مبتلا میکرد

که اگر دعانویسی تبحر لازم را نداشته باشه ممکنه هرگز سلامتی خود را نتواند بازگرداند. اینو برای افرادی میگم که بتازگی قدم در این راه برداشتند که برای هر کسی که در توانشون نیست کار انجام ندهن مخصوصا برای افراد صاحب منصب که از دعانویسان ققهار و حتی شیطانی بهره میبرند.

و بسیار هم دیده ام افراد عادی به دنبال دعاهای شیطانی هستند و فکر میکنند دعاهای شیطانی قدرت بیشتری دارند در حالیکه اصلا اینطور نیست کارهای شیطانی گول زنک هستند یعنی گاه شرایط را طوری پیش میبره که فکر میکنی همه چیز به خوبی در حال پیشرفت است و بیکبار ضربه سنگینی از همون ناحیه بشما وارد خواهد شد. که دعا میکنید که ای کاشک هرگز قدم به این راه نمیگذاشتید.

آیا همه چیز بدست خداست

حال این سوال پیش میاید که اگر همه چیز به دست خداست پس چرا سراغ دعانویس میرویم. اشتباه نشود من گفتم گاه خداوند قصد تنبیه کسی را دارد و اون افراد هستند که مورد مداخله امر الهی هستند ولی خیلیها مشکلی ندارند و سحر و یا امواج منفی اشتباهی اونها را گرفتار کرده که با کمک دعا که مانند دارو بر علیه بیماری عمل میکند بسرعت مشکل برطرف خواهد شد.

چرا به دعانویس مراجعه میکنیم

این را همیشه بخاطر داشته باشید کسی که سراغ دعا و دعانویس میره که دیگه از هر عملی ناامید شده و حالا میخواد شانس خود را با دعا امتهان کنه حتی اون شانس هر چند ناچیز باشه برای او بسیار مهمه مثلا کسی را خیلی دوست دارید و او شما را ترک کرده و برگشت او غیر ممکن است. وشما هر راهی را رفتید و نتیجه نگرفتید که سراغ دعانویس میروید

تا شانس خود را امتهان کنید.  بارها پیش اومده که من دعاهایی دادم که در امر محال جواب داده که برای خودم هم با این همه سال تجربه متعجب شدم و قدرت دعا مرا به تعجب وا داشته. و شاید همان افراد الان دارند این مطلب را میخوانند.

و گفته هایم را تایید میکنند به هر حال انسان دائم مانند بیماری در مقابل سرایت سحر و طلسم است و برخلاف عوام و یا حتی خیلی از دعانویسان کم سواد سحر و جادو و طلسم از طرف دعانویس برای مردم انجام نمیشه بلکه بیشتر سحرها و طلسمها ناخواسته از طرف خود انسانها بوجود میایند. و برای آگاهی از سحر بهتر است سرکتاب کبیر انجام شود

شکست عشقی و عشق واقعی

برای مثال خیلی از عشق ها عشق واقعی نیستند بلکه طلسم ناخواسته هستند. در کشور ما کمتر کسی است که بارها عاشق نشده باشه و بارها در عشق شکست نخورده باشه و دلیلش طلسم شدن از طرف مقابل است

که بعضی افراد امواجی را ندانسته از خود ارسال میکنند که شما را مسحور خود میکنند و شما فکر میکنید عاشق او شدید در حالیکه مسحور او هستید و دعانویس هم در کار نیست

ولی طرف شما هم نمیدونه که قدرتی درونی داره که شما را مسحور نموده که گاه به قصد گول زدن شما اینکار را میکنه و گاها هم ندانسته دیگران را مسحور خود مینماید.

و این ارتباط به خوبی پیش میره ولی چون بر اساس سحر است نه عشق واقعی مدتی بعد آن شخص از شما خسته خواهد شد و شما تا زمانی که در سحر او گرفتار هستید بیتابی میکنید

که بسته به قدرت اون سحر و طلسم شما درگیر خواهید بود تا اثر آن برطرف شود و به حال طبیعی خود برگردید. که این یک نمونه از سحر و طلسم های ناخواسته است که دعانویس در آن دخیل نیست.

طلسم و سحر ناخواسته

سحرهای ناخواسته دیگه بر اثر تکرار جملات منفی بوجود میاید مانند کسیکه مرتب میگه من بدشانسم و یا منو کسی دوست نداره و یا جملات منفی دیگه که ایجاد سحرهای پر قدرت میکنه که گاه تا آخر عمر همراه انسان خواهد بود. کمی از موضوع بحث خارج شدیم بیشتر قصد داشتم شما را با دعانویسهای کلاه بردار آشنا کنم که متاسفانه روز به روز بیشتر میشوند حتی سایتهای بزرگ و به ظاهر معتبری را میشناسم که اوایل باز بهتر کار میکردند ولی اینقدر سرشون شلوغ شده که دعاهای از پیش آماده را از که افراد دیگری فقط کپی برداری کردند و بدونه پشتوانه هستند را به قیمتهای بسیار گذاف به مردم میدهند و بارها دیده ام دعاهایی که میدهند حتی مربوط به اون کار نیست.

دعا

حال که این کار دعانویس های خوب  فضای مجازی است خیلیها هم چون خبر دارند هزینه دعانوسی بسیار زیاد است تبلیغاتی میکنند و با هزینه کم به مردم ناآگاه دعا میدهند تا درآمدی داشته باشند درحالیکه اون دعاها غیر اصولی و بی پشتوانه بوده و بجای کمک مشکلات بدتری را ایجاد میکنند. و بعضیها هم که وقیحانه تر عمل میکنند پول را میگیرند و بعد دیگه جواب شما را نمیدهند.

تماس فقط از طریق واتساپ و یا تلگرام و ایتا  ۰۹۰۱۱۸۷۶۳۹۳

کپی برداری بدون ذکر منبع و درج لینک صفحه حرام است

 

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. خودم ساداتم همه اش بدمیاری تابپه هام فاصله ا گرفتن چندبارسرکتاب گرفتم همزادبد دارم چءونه رامش کنم بهم گفتن دفع همزاد برام انجام دادن ولی بازم سروتاب گرفتم میگن ارم

  2. بازتاب: حل مشکلات با بهترین روش مجرب چیست و چکار باید کرد - دعای سادات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
logo-samandehi
دعای سادات