قانون جذبمطالب مهمموفقیت

ثروتمند شدن با شکرگزاری و قدردانی و راهنمایی های جذبی برای موفقیت

ثروتمند شدن

ثروتمند شدن با شکرگزاری و قدردانی و راهنمایی های قانون جذبی برای موفقیت بهترین راه برای پیشرفت و موفقیت

ثروتمند شدن

دوست دارید در مسیر موفقیت باشید دوست دارید ثروت شوید و همیشه سالم باشید و در مسیر درست باشید و رسیدن به آرزوها را تجربه کنید پس با ما باشید و این مطلب را تا آخر بخونید. یکی از راههای جذب موفقیت و کسب ثروت شکرگزاری است و قدردانی که بسیار ساده و کم هزینه است اما بسیار اثرات شگفت انگیزی داره که حتی در جزایر هاوایی هم از این روش برای زندگی بهتر استفاده میشه در هر گوشه از جهان که بنگرید قدردانی و شکرگزاری از خداوند از راههاییست که انسانهی خردمند آنرا راهی بسوی زندگی بهتر شناخته اند. نه نیاز به سرکتاب کبیر است نه بخورات دود کردن نه انگشتر موکل دار گرفتن و نه دعای بختگشایی برای کسانیکه بختشون بسته است فقط کافیست همیشه خداوند را برای داشتن داشته های خود مرتب شکر کنید حتی برای کوچکترین داشته ها شاید بعضی افراد بگن ثروتمند شدن مگه به این سادگیه اصلا ما چی داریم آخه اما حتی اگر حقوق ناچیزی میگیرید خوشحال باشید و خدا را شکر کنید .

چطوری با شکرگزار نبودن برای خودمان مشکل ایجاد میکنیم

وقتی با ناراحتی حقوق خود را میگیرید و از کم بودن آن ناراحت هستید دقیقا دارید این پیام را به کائنات میدید که من این پول را نمیخوام و پول منو ناراحت میکنه و اونها هم همین را بشما برمیگردونن ولی کسی که حقوق خودشو میگیره یا بابت کاری دستمزدی میگیره هر چند ناچیز و شکر خدا را میکنه و بابت اون خوشحاله کائنات این پیام را میگیرن که این شخص ثروتمند شدن را دوست داره برای همین وقتی پول را میگیره خوشحاله و داره خدا را شکر میکنه پس ما باید کمک کنیم که زودتر به ثروت برسه و اونو در مسیر موفقیت قرار بدیم. جسمتان یکی از مهمترین ابزارهای حمایت از رسالت زندگی الهی شماست منزلگاه روح شما در طول عمرتان در زمین است. و همانطور که به خانه ای که درآن زندگی می کنید اهمیت می دهید،

ثروتمند شدن
ثروتمند شدن

جسمتان با توجه و قدردانی پرورش می یابد.خود مادی شما نیروی حیات بخش و هوش خاص خود را دارد که از دی ان ای (DNA ) ناشی میشود.دی ان ای،ایستگاه ارتباطی بین دنیای مادی و معنوی است که مانند کانالی بین ابر روح شما (که به دنیای روح بزرگتر متصل است) و ضمیر درونتان (موجودی که در جسمتان سکنا دارد) عمل می کند. هنگامیکه خوب از جسمتان مراقبت می کنید. تعادل الکتریکی این گیرنده ها و رساناها بهتر عمل میکند. خانه ی روحتان، درست مانند هر موجود تزنده ی دیگری با تعریف و تقدیر و شکلهای دیگر اهمیت دادن پرورش می یابد. هرچه بیشتر به آن و درباره آن حرفهای محبت آمیز بزنید،بهتر پاسخ میدهد.

برای ثروتمند شدن چکار کنیم

ثروتمند شدن

امروز جسمتان را دوست بدارید و از آن قدردانی کنید. هنگامیکه جسمتان بابت توجه شما سپاسگزاری می کند به ترتیب با افزایش انرژی و نشاط به شما پاداش خواهد داد راهنمایی های جذبی برای جذب ثروت و زندگی موفق پول شایسته احترام است.
آیا پول را در گوشه و کنار خانه تان انداخته اید؟ یا به صورت مچاله در جیب پشتی شلوارتان گذاشته اید؟ قبض ها و بدهی هایتان را پشت گوش انداخته اید؟ حساب و کتاب امور مالی زندگیتان را ندارید؟ پس ثروتمند شدن را دوست ندارید همه اینها برای کائنات یعنی عدم احترام به پول. از پول به عنوان هدیه کائنات قدردانی کنید تا کائنات هدایای بیشتری به شما بدهد. شما دوست دارید به خانه ای بروید که میزبان هیچ محبت واحترامی برایتان قائل نیست؟ پس منتظر چی هستید از همین الان برای ثروتمند شدن اقدام کنید کمی وقت هزینه کنید و نتیجه شگفت انگیز آنرا ببینید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
logo-samandehi
دعای سادات