دسته‌بندی نشده

همزاد چیست و چگونه همزاد بد با ما دشمنی پیدا میکند دعای دفع همزاد

همزاد

همزاد چیست و چگونه همزاد با ما دشمنی پیدا میکند و توضیحاتی در مورد دعای دفع همزاد و اگر قصد دارید بدانید همزاد دارید یا خیر حتما باید با سرکتاب کبیر توسط یک استاد متبحر بررسی شوید

همزاد چیست

توضیحاتی در مورد اونهایی که همزاد دارند و چگونگی دوری از همزاد خیلی از کسانیکه براشون سرکتاب گرفته میشه و همزاد بد دارند. این سوال براشون پیش میاد که همزاد چیست و چرا همزاد با اونها مشکل پیدا کرده و یا چطور ممکنه موجب مرگ همزاد خود و یا فرزند او شوند. دوستان برای شما یک توضیح مختصر میدم که هر فرزند

همزاد چطور بوجود میاد

انسان که بدنیا میاد یک نفر از خانواده جن هم بدنیا میاد یا جنی بنام همزاد در کنار او قرار میگیرد که با جنهای دیگه خیلی فرق داره در حالت عادی نه کاری به ما داره و نه مشکلی برای ما ایجاد میکنه که چون در یک لحظه معمولا بدنیا میایند بهش همزاد میگویند و بعضی هم معتقد هستند چون خود را شبیه ما میکند نامش را همزاد گذاشتند.

و این همزاد در کنار انسان زندگی میکند و گرچه ممکنه همزادهای اجداد نیز در دورو بر ما زندگی کنند و ممکنه فرزندانی هم داشته باشند .

 همزاد کجاست و چطور زندگی میکنه

این نوع جن همیشه در کنار انسانها فقط میتونه زندگی کنه ولی نه قابل رویت است و نه قابل احساس و کاری هم به کار آدم نداره تا زمانی که انسان براش مشکل درست کنه و با گرفتن دعای دفع همزاد بد قوی از ما دور میشه و یک مدت دورادور منتظره تا بنوعی دعا از شما ضایع شود و بتونه به جایگاه خود برگرده

چقدر طول میکشه تا همزاد کاملا از ما دور بشه

این مدت زمان میتونه تاشش ماه ادامه پیدا کنه و نهایتا تا یکسال یک همزاد قوی میتونه به دور از انسان زندگی کنه که بعد از اون اجبارا سراغ شخص دیگری خواهد رفت. ولی در این مدت که دعا با شماست دیگه آسیبی به شما نمیتونه برسونه ولی گاهی شاید سنگینی اونو حس کنید و بعد ازیکسال دیگه نیاز به دعای دفع همزاد ندارید و یک همزاد دیگه بشما وصل خواهد شد

حتی ممکنه همین همزاد شما اصلاح بشه و برگرده اما دیگر برای شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد مگر اینکه شما باز ناخواسته یا خواسته دست به عملی بزنید که باز موجب دشمنی همزاد با شما بشه که بهتره در استفاده از اجسام فلزی تیز و یا ریختن آبجوش و یا حتی ریختن آب روی آتش  بسم الله الرحمن الرحیم را مرتبا تکرار کنید تا بنوعی به آنها اخطار داده باشید البته گاها هم بنوعی که برای انسانها هنوز مشخص نیست به همزادها با انسانها دشمنی میکنند  .

همزاد چیست و چگونه برای ما مشکل ایجاد میکنه :

موکل گرفتن

با توجه به اینکه همزادها برای ما غیر قابل رویت هستند گاها ممکنه که در زمانیکه در حال ریختن آبجوش و یا ذغال و یا آتش روی زمین هستیم ندانسته روی اونها بریزم و موجب آسیب و یا حتی مرگ آنها شویم همچنین آنها در مقابل اشیاء تیز و برنده هم حساس هستند.

چکار کنیم که ندانسته به همزاد آسیب نرسونیم.

شاید از قدیمیها شنیده باشید که وقتی ذغال آتش و یا آبجوش روی زمین میریزید بسم الله بگویید این بسم الله مانند یک اخطار و زنگ خطر برای آنهاست و موجب میشه اونها کمی دور شوند و با کارهایی که ما میکنیم آسیب نبینند.

 دعای دفع همزاد بد چیست

آنهایی که همزاد بد دارند باید دعای دفع همزاد بگیرند و نوشتن دعاهای دفع همزاد کار هرکسی نیست و  هیچ انگشتر و یا سنگ موکلدار یا چیز خاصی نمیتونه آنرا دفع کنه کمتر کسی میتونه دعای دفع همزاد بد قوی و با قدرت بنویسه اینو باید بگم منظور انتخاب یک دعای پر  قدرت نیست

خیر این توانایی و قدرت موکلین دعانویس است که به دعا قدرت میده نه نسخه دعا. دفع همزاد بد مانند یک جنگ است اگر دعانویس قدرت کافی در مبارزه با همزاد بد را نداشته باشه شکست میخوره و همزاد قویتر میشه و بیشتر با شما دشمنی میکنه لذا حتما در گرفتن دعای دفع همزاد بد دقت کنید که دعانویستون پیشینه قوی داشته باشه و اصل و نصب دار باشه چون قدرت موکل پیشینیان به نوادگان بعدی میرسه و اگر از سادات هم باشه که چه بهتر و حداقل تجربه هم ثابت کرده دعای سادات بهتر عمل میکند.

چگونه بفهمیم همزاد بد داریم

کسانیکه قصد دارند بفهمند همزاد بد دارند یا خیر ابتدا باید براشون درخواست سرکتاب کبیر بدهند یا همون سرکتاب اصلی انجام بشه تا دقیقا برسی بشه که همزاد بد دارند یا خیر و بعد دعاهای سرکتاب و دفع همزاد و مکملها برای انها باید انجام بشه تا یک کار قطعی و موفقیت آمیز برای دفع همزاد انجام شود.

راههای دفع همزاد رایگان :

کسانیکه توانایی هزینه گرفتن دعای دفع همزاد بد را ندارند میتوانند در سایت ما تقاضای دعای رایگان شفاهی در بخش نظرات بدهند.

کپی برداری بدون درج لینک صفحه حرام است تماس فقط از طریق تلگرام با آیدی  mohebbansadat@

نوشته های مشابه

‫۳۴۴ دیدگاه ها

  1. سلام وقتتون بخیر من چند وقت پیش یه دعا نویس بهم گفت که همزاد دارم ولی هزینه ی خیلی زیادی میگیره تا باطل کنه.از‌کجا بفهمم که همزادم بد هست یا خوب؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
logo-samandehi
دعای سادات